スポンサーサイト


Queens Of The Stone Age - Make It Wit Chu


You wanna know if I know why
何故俺にそいつの理由が分かるのか、お前は知りたがってるけど
I can't say that I do
本当は俺にもよく分かってないんだ
Don't understand the you or I
誤解しないでくれ 自分のこと、俺のこと
Or how one becomes two
かつて一つだったものが離ればなれになってしまうことを
I just can't recall what started it off
きっかけは思い出せない
Or how to begin again
どうやってやり直すのかも
I ain't here to break ya
お前を壊すつもりじゃないさ
Just see how far it will bend
ただどこまでこいつが曲がっちまうのか見てみたいんだ
Again and again, again and again
何度も何度も、何度も何度も

I wanna make it
ヤりたいんだ
I wanna make it wit' chu
お前とヤりたいんだ
Anytime, anywhere
いつだって、どこだって
I wanna make it
ヤりたいんだ
(Again and again)
(何度も何度も)
I wanna make it wit' chu
お前とヤりたいのさ

Sometimes the same is different
ときには同じことが違って見えることもあるけれど
But mostly it's the same
大抵の場合、結局は同じことなのさ
These mysteries of life...
これら人生の謎・・・
That just ain't my thing
だけど俺には関係のないことだ
If I told you that I knew about the sun and the moon, I'd be untrue
もし俺が日月のことを知っていると言ったなら、俺は嘘つきになっちまう
The only thing I know for sure
俺に分かっているのはただ一つ
Is what I won't do
自分が何をしないかってことだけ
Anytime, anywhere, and I said...
いつだってどこだって そして、俺は言ったんだ・・・


身も蓋もない翻訳になってしまった・・・
けどまあPV見る限りそういう歌だし、いいよね(開き直り
この曲のジョシュがセクシーですごい好きです

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/207-b57546fe

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
