スポンサーサイト


Queens Of The Stone Age - If Only



If it gets you down well then I'll take it
俺はお前をがっかりさせるものを手に入れたいんだ
If it gets you up well I don't want it
お前を元気づけるものなら、俺は一切要らない
It let you down so broken-hearted
もしもそいつがお前をどん底に突き落とせるなら
If it gets you down well then I want it
お前をがっかりさせられるのなら、俺はそいつを手に入れたいんだ

If only, only
ただ
If only, only
ただ
We're nothing at all
俺たちがなんでもなければよかったのに

So blow our mind and make it lazy
だから俺たちを驚かせて、ぐずぐずやってくれ
Those long, long days with no escaping
逃げ場のない、終わりの見えない日々
I hold the wheel to let it go
俺はハンドルを握って、流れにまかせる
Don't want to stop, don't want to know
止まりたくないし、知りたくもないんだ
If it gets you down, well just don't blame me
そいつがお前をがっかりさせるとしても、俺のせいなんかじゃないさ

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/209-1a1f38ee

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
