スポンサーサイト


Queens Of The Stone Age - You Can't Quit Me Baby



It's a mistake but who knows
こんなの間違っている だからなんだっていうんだ
Followed you home, crawled in your window
俺はお前の後をつけて、窓から忍び込んだ
This life is a trip when you're psycho in love
人生はちょっとした冒険さ 愛に狂った者には
And I know
俺には分かるんだ

Followed your friends, you were not there
お前の友達の後をつけたけど、そこにお前はいなかった
Slashed and I cut and I bled in the sink
俺は滅多切りにして、シンクの中で血みどろになっていた
Heard what you said and you're laughing, baby
お前が言った言葉を お前が笑ったことを知ったんだ
Slashed and I cut and I do it for you
お前のために俺は自分を切り刻む

I want you to notice that I'm not around
お前に気づいて欲しいんだ、俺はいつだってそこにいる
Whenever you are
お前のいるところに

You're solid gold, see you in hell
お前は又とない宝さ 地獄で会おう

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/212-df11c59f

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
