スポンサーサイト


Queens Of The Stone Age - Gonna Leave You



Wait by the phone
電話の鳴るのを待っている
Late alone
夜遅く、一人きりで
He can't help you
やつはお前の救いにはならない
But I know I could
俺なら助けてやれるさ

Three years too long
長すぎた三年間
You know this is wrong
お前はこいつが間違ってるって気づいてる
Everything scars the skin
なにもかもが傷痕を残す
Push it in, break it off
付き入れて、引きちぎれ
I'm gonna leave
俺は行くよ
I'm gonna leave you
お前を置いていく
I'm gonna leave
俺は行くよ
I'm gonna leave you
お前を置いていく

I gave it starts
俺はそいつを出発させて
I stomped on your hearts
お前の心を踏みつけた
This the is the end
これで終わりだ
No more pictures, we ain't friends
もう写真を撮ることもない 俺たちは友達なんかじゃないんだ

It's raining in my room
俺の部屋には雨が降り
There's blood in my spoon
スプーンには血が注がれている
You're out of my high chair
お前が俺の椅子から転がり落ちる
I'm out of your womb
俺はお前の子宮を飛び出す

I'm gonna leave
俺は行くよ
I'm gonna leave you
お前を置いていく
I'm gonna leave
俺は行くよ
I don't need you
お前は必要ないのさ

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/213-a2ad02ee

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
