スポンサーサイト


The Hardkiss feat Kazaky - Strange Moves



Come with me
私と一緒に来て
I'm gonna show you how it's to feel free
あなたに自由を教えてあげるわ
Tonight for sure
今夜こそ
I will be dancing dancing dancing
踊り続けるのよ
Dancing only with you
あなたとだけ
Cause it's my favorite tune
大好きなメロディーが流れているから
I see that you love it too
あなたも気に入ったでしょう

Oh, baby!
ああ、ベイビー!
On the heels I'm gonna rock it out
思いっきり楽しむわ
My hips and knees are rolling rolling
腰と膝をゆらして
Cause I'm dancing dancing dancing
踊り続けるのよ
Dancing only with you
あなたとだけ
I know that you want it too
あなたもこれを求めてるんでしょう

Come see my strange moves
私のこの不思議な動きを見て
Making me a little closer to you
もっとあなたに近づかせて
Oh my love, I believe it won't end
終わりは来ないわ
And strange moves are making me little closer to you
不思議な動きが、私をもう少しだけあなたに近づける
Oh, my love, I believe it won't end and
永遠に続くのよ

Oh, baby! Stay with me
ああ、ベイビー!傍に居てくれ
I'm gonna share with you my ecstasy
君に僕のエクスタシーを分けてあげる
Keep close to me
側を離れないで
I will be dancing dancing
踊り続けるんだ
Dancing, with you
ふたり一緒に
I know you want it too
きみも求めてるんだろう

Come see my strange moves
私の不思議な動きを見て
Making me a little closer to you
もっとあなたに近づかせて
Oh my love, I believe it won't end
終わりは来ないわ
And strange moves are making me little closer to you
不思議な動きが、私をもう少しだけあなたに近づける
Oh, my love, I believe it won't end and
永遠に続くのよ
And strange moves are making me little closer to you
不思議な動きが、私をもう少しだけあなたに近づける
Oh, my love, I believe it won't end and
永遠に続くのよ
Strange moves are making me little closer to you
不思議な動きが、私をもう少しだけあなたに近づける
Are making me making me
僕を突き動かす
Ecstasy my baby
エクスタシーさ

And then I saw you on the dance floor
あのとき、私はダンスフロアで踊っているあなたに出会った
You were so funny
あなたったら本当におかしな人
Your strange moves... Like...
その不思議な動きはまるで
There and back there and back
行っては戻り、行っては戻りするみたい
And than I felt your hand on me
それから、あなたは私に触れたわ
It was so hot
その掌の熱さに
And I'm like
私はなんだかもう・・・
Wow!
ワオ!

(Love and passion)
(愛と情熱)
Strange moves
不思議な動き
Making me a little closer to you
もっとあなたに近づかせて
Oh my love, I believe it won't end
終わりは来ないわ
Strange moves are making me little closer to you
不思議な動きが、私をもう少しだけあなたに近づける
Making me! Making me!
君が僕を突き動かす!

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/219-607567be

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
