スポンサーサイト


Scissor Sisters - Nightlife


I was a young girl know next to nothing
その頃まだ何も知らないただの小娘だった私は
Living in the suburbs and my heart was lusting
街の外れで、新しい人生を望んでいた
For a new way and a new sound
そしてあるとき 突如全く新しい音が響き渡った
Crawled over my hang-ups in the underground
それはこの地下の世界で、私の悩みを吹き飛ばしてくれたの

I had a break through
突如視界の開けた私は
I had to shake you
あなたを目覚めさせようとした
You could've come too
あなたにも見せたかったの
To see my point of view
私が見たものを

We got a breakthrough
私達は突破口を見つけた
It was my debut
それが私のデビューだった
It didn't faze you
あなたには些細なことだったとしても
But it meant something to me
私にとっては意味あることだったの

Night life, beneath the surface
ナイトライフ 水面下の世界
Night life, some say it's worthless
ナイトライフ 人々は言う、無意味なことだと
High life, instead of being
自分自身を犠牲にする優雅な暮らしよりマシ
Inside, it's a song you're singing
ここでぼくらは 歌をうたっているんだ

Night life, if there's no spirit
ナイトライフ 魂のないものには
Night life, then don't go near it
ナイトライフ どうぞ近づかないで
Night life, to have it over
ナイトライフ もっと素晴らしくなるために
Inside, you can find your life in the night life
ここに来れば、自分の人生が見つかるはずさ

If you are feeling
もしも君が
Like you don't have nothing
自分には何もないと感じているとしても
Under pressure in the cooker
行き詰まってしまって
With your head in the oven
頭を冷やすことさえできないでいるとしても

There's a new way
まだ方法はある
So come on down
だから降りておいでよ
Life ain't never really over
人生に行き止まりなんてないのさ
When you're underground
アンダーグラウンドへ来れば

You need a breakthrough
君には突破口が必要だ
You need to make do
行動を起こすんだ
You need to come to
するべきことはただ一つ
A brand new point of view
新しい視点を持つだけ

You need to break through
視界を開いて
And then get wise too
もっと賢くなるんだ
Our love is taboo
禁じられた僕らの愛
And you'll be something to see
君も素敵な何かになれる

Night life, it's a heart you're racing
ナイトライフ 自分の心に抗わないで
Night life, it's a billion daisies
ナイトライフ 何万の花が咲く場所
Night life, it's the cash your making
ナイトライフ そこで君はたんまり稼ぐだろう
Inside, you can find your life in the night life
ここに来れば、自分の人生が見つかるはずさ

It's beneath the surface
水面下の世界
Some say it's worthless
人々は言う、無意味なことだと
It's a low gut feeling
確かな直感が
It's the rush you're feeling
激情が君を襲う

You can beg your spirit
魂は君に施してくれる
If you let that leave it
なすがままに任せさえすれば
It's the back you're breaking
困難を乗り越えるためさ
Are you ready for the night life
ナイトライフに入る準備はいいかい

Night life, night life
ナイトライフ、ナイトライフ
Night life, love life, inside
ナイトライフ、その正体は、愛の人生

Find your way to hide in the night life
ナイトライフに身を潜める方法を見つけるんだ
You can find a life in the night life
ここにくれば、自分の人生が見つかるはずさ

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/220-7e665541

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
