

Hole - Playing Your Song



Hey you, you're way ahead of me
ねえ あんたは私のずっと先を行ってて
You're drunk on apathy
何事にも無関心で
You burned right out
燃え尽きてしまったのよ
Hey you, you're just a cripple now
ねえ 今やあんたはただの化け物で
We sell for millions now
私達は大金と引き替えにされたのよ
They sold you out
やつらはあんたを売り飛ばしたの

And, oh, I had to tell them you were gone
そう 私はやつらにあなたがいなくなったことを伝えなくちゃならなかった
I had to tell them they were wrong
やつらにあなたが間違ってたと言わなきゃならなかった
And now they're playing your song
そして今、やつらはあなたの曲をかけているのよ

Hey you, don't take it out on me
ねえあなた 私に当たり散らさないでよ
You're bored of everything
あなたは全てに退屈しきっていて
You burned right out
燃え尽きてしまったのよ
Hey you, so bored and cynical
ねえ あなたは皮肉屋で、うんざりしきっていて
It's fucking wonderful
クソ素晴らしいことじゃない
They sold you out
そして奴らに売り飛ばされたのよ

And, oh, they've bought and sold it all, it's gone
そう 何もかもはやつらのビジネスにされて、失われてしまった
They've taken it and built a mall
やつらは全て奪って、モールを建てたの
And now they're playing your song
そして今あなたの曲をかけているのよ

Ooh, their innocence tastes like candy, yeah
彼らの無邪気さはキャンディーのように甘美だから
Get so fat on it, it's a tragedy, yeah
食べ過ぎて肥えてしまうのよ まるで悲劇ね
I can help you come to me, yeah
あなたを私のところへ導いてあげる
Just bring your innocence to me, yeah
私に貴方の無邪気さをくれるならね

Hey you, don't you dare blame me
ねえあなた 私を責めたりなんかしないでよ
You trusted everything
あなたは何もかも盲信して
They sold you out
やつらに売り飛ばされたのよ
Hey, you, now when they call it cool
ねえあなた やつらが言う”クール”ってのは
It's just so mean and cruel
結局のところ意地悪で冷酷ってことでしかないのよ
They sold you out
やつらはあなたを売り飛ばしたの

And, oh, they bought and sold it all, it's gone
そう 何もかもはやつらのビジネスにされて、失われてしまった
And every note of it is wrong
そこで奏でられる全ての音色が間違ってるのよ
And now they're playing your song
そして今、やつらはあなたの曲をかけてるの


やっぱりカートに関する歌なんでしょうか。コートニーの声って気だるげかつ訴えかけてくるものがあって、とても好き

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/226-51d448cd

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
