スポンサーサイト


Hole - Jennifer's Body



I know it, I can't feel it
知っているわ 感じることはできないけど
Well, I know it enough to believe it
私には分かるのよ
And I know it, I can't see it
そう、知っているのよ 見ることはできなくても
But I know it enough to believe it
はっきりと確信できるの
It's bettering you, it's bettering me
そいつはあんたよりも、私よりも素晴らしいものなのよ
My bitter hand has bitten me
この憎々しい掌が、私自身に噛みついたの
It's bettering you, it's bettering me
そいつはあんたよりも、私よりも勝っているのよ
Sleeping with my enemy
敵と一緒に眠るの
Myself
そう、私自身と
Myself
私自身と
The pieces of Jennifer's body
ジェニファーの身体の一部が
Found pieces of Jennifer's body
ジェニファーの身体の一部を見つけた
Found pieces of Jennifer's body
ジェニファーの身体の一部を見つけたの
Just relax, just relax, just go to sleep
ただリラックスして、眠りなさい
Just relax, just relax, just go to sleep
ただリラックスして、眠りなさい

You're hungry, but I'm starving
私の飢えはあなたの空腹とは比べものにならないわ
He cuts you down from the tree
彼はあなたをその木から切り落として
He keeps you in a box by the bed
ベッドの傍の箱に閉じ込めるのよ
Alive, but just barely
かろうじて生きたまま
He said, "I'm your lover, I'm your friend
彼は言った 「俺は君の恋人で、友達だよ」
I'm purity, hit me again"
「俺は潔白さ もう一度殴っておくれよ」
With a bullet, number one, kill the family, save the son
銃弾があればナンバー・ワンさ 家族を殺し、息子を救え
Himself
彼自身を
Himself
彼自身を

Now she's mine...
これで彼女は私のもの・・・

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/227-4a59fcf0

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
