スポンサーサイト


Jamie xx - Loud Places feat. Romy



I go to loud places to search for someone
私は賑やかな場所へ出かける
To be quiet with who will take me home
静かに私を連れ帰ってくれる誰かを捜して
You go to loud places to find someone who
あなたは賑やかな場所へ出かける
Will take you higher than I took you
私よりももっと素晴らしい世界を見せてくれる人を探して
Didn't I take you to higher places you can't reach without me?
二人でしか上り詰められない高みへ、あなたを連れて行ったと思っていたのに
Reach without me?
私なしで行くの?

[Chorus]
I have never reached such heights
こんな世界は初めて
I feel music in your eyes
あなたの瞳の中の音楽が聞こえる
I have never reached such heights
こんな高みは初めて

I go to those places where we used to go
二人で昔よく行った場所へ来てみる
They seem so quiet now
そこは今はもうとても静かで
I'm here, all alone
私は一人きりなの
You go to new places with I don't know who
あなたは私の知らない誰かと、新しい場所へ行く
And I don't know how to follow you
どうやってあなたを探したらいいかさえ分からないの

[Bridge]
Higher
もっと高く
I take you higher and I’ll take you
これまでよりもっと高いところへ、連れて行ってあげる
Didn’t I take you higher?
私が見せてあげた世界を覚えているでしょう?
I take you higher
あなたを連れて行ってあげる
I take you higher and I take you
これまで以上の更なる世界へ

You're in ecstasy without me
私を置いたまま、上り詰めてしまったあなた
When you come down
元の場所へ戻ってきてももう
I won't be around
そこに私はいないわ

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/229-67978538

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
