スポンサーサイト


The Brian Jonestown Massacre - Anemone



i, i think i know how i feel
自分の気持ちは分かってるわ
cause i, i only play it for-real
いつだって私は本気だから
you should be picking me up
あなたは私の味方のはずなのに
instead you're dragging me down
私の邪魔をしてばかり
flying over my head
私の頭上を飛んで
you're landing all over town
街のあちこちに着陸するの

you, you know that i try
分かってるでしょう
try to tell you the truth
私はあなたに本当のことを言おうとしているの
oh baby don't make me cry
お願い、泣かせないで
you should be picking me up
あなたは私の味方のはずなのに
instead you're dragging me down
私の邪魔をしてばかり
now i'm missing you more
あなたのことが恋しくなるばかり
cause baby you're not around
だって傍にいないんだから
now that you're not around
傍に居ないんだから

i, i want to know how it feels
どんな気分だか知りたいの
cause i, i only play act for-real
だって私は本気の演技しかしないから
you should be picking me up
あなたは私の味方のはずなのに
instead you're dragging me down
私の邪魔をしてばかり
i could be giving you love
あなたを愛することもできたけれど
but you're not around
あなたは傍にいない
now that you're not around
傍に居ないのよ
now that you're not around
傍に居ないのよ
glad that you're not around.
せいせいしたわ

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/230-d47ae80e

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
