

The Brian Jonestown Massacre - Time Is Honey(So Cut the Shit)



I don't know why it hurts so bad
どうしてこんなに胸が痛むんだろう
To see you going on your way
自分の道を突き進む君を見て
I never meant to make you sad
けして君を悲しませるつもりじゃなかった
I don't know why it hurts so bad
どうしてこんなに胸が痛むんだろう
To see you going on your way
自分の道を突き進む君を見て
I never meant to make you sad
けして君を悲しませるつもりじゃなかった
But I'm not asking you to stay
行かないでくれなんて、言わないけれど

Who put the idea in your head?
誰が君にそんな考えを抱かせたんだろう?
Who put the hunger in your heart?
誰が君の心を駆り立てるんだろう?
To look for love until your dead
君は命果てるまで愛を求めつづける
And though it's tearing you apart
君は胸引き裂かれてしまうだろう
And then it always falls apart
終いには、いつだって駄目になってしまうんだ


トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/234-9a98b456

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
