スポンサーサイト


The Brian Jonestown Massacre - Vacuum Boots



you're beautiful
君は美しい
girl i wish that
僕は願うよ
1.2.3.4*
you're beautiful
君は美しい
girl i wish that
僕は願うんだ
you could see
君がその事実に気づいてくれたらって
so stay the same
だから、そのままでいておくれよ
as you have always been
ありのままの君で
cause you're wonderful
君は素晴らしい
or live in a lie
自分を偽るのもいいさ
if it makes you happy
それで君が満足ならね
do what you like
好きなようにしなよ
if you want
望むがままに
you can ask me....
僕に尋ねたっていいさ...

what i know
僕にわかること、それは
is i never knew
僕は何も知らない
nothing
それだけ
so i know that
だから僕は、
i need to learn
学ばなきゃならないんだ
where to go?
どこへ行こう?
oh woe, woe, woe, woe

floating, flying
漂いながら、空を飛びながら
hoping you could see
僕は願うよ
an awful thing
君が気づくことを
that you wish that
君が、僕みたいになろうとするなんて
you was me
とんでもないことさ
cause you're wonderful
だって君は素晴らしいんだから
laugh all your life if it makes you happy
人生を笑うがいいさ、それで満足するなら
you do what you like
好きなようにしなよ
if you want you can ask me...
僕に尋ねたっていいさ...

what i know
僕にわかること、それは
is i never knew nothing
僕は何も知らないってことだけ
so i know that
だからとにかく
i need to learn
学ばなきゃならないのさ
where to go?
どこへ行こう?
woe, woe, woe, woe, woe

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/235-d335d7cd

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
