スポンサーサイト


Nickelback - Another Hole In The Head



I'm through, thinking of things to say to you
もうたくさんだ 君に何と言うべきか悩み果てて
It's true, I've said enough and so have you
本当さ 俺もお前も、もう十分言い合った
Just drive, you slam the door and so do I
車を走らせ 二人とも勢いよくドアを閉める
Tongue tied, from all the little things
つもり積もった些細なことで 伝えたいことも伝えられず
And they're the reason that I scream
いっそ叫びだしたくなるんだ

I needed you,
俺には君が必要だと思ったけれど
Probably as bad as I need another hole in the head
そいつはまるきり間違いだったみたいだ
Was I mean to you?
俺は意地悪だったかい?
Car keys in your hand
君の手に握られたままの車のキー
I believe that you would leave me for dead
君はきっともう、俺を置いて行っちまうんだろう

Your turn, you'd rather leave then live and learn
君の言い分はきっと ここで学ぶより、先へ進みたいってところだろう
That's why, you want an end and so do I
だからこそもう、二人とも終わりを望んでいるのさ
This time, I'll leave, and leave it all behind
今度こそ俺は全て忘れ去るんだ
Tongue tied, from all the little things
つもり積もった些細なことで 言いたいことも言えず
And they're the reason that I scream
いっそ叫びだしたくなるんだ

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/238-8df1938c

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
