スポンサーサイト


Kazaky - Dance and Change



Get ready
準備をしておけ
Be ready
準備をしておけ

You're gonna lose me
少しでも君の恐怖を感じ取ったなら
If I feel your fear
僕は君を遠ざける
Keep watching me
僕から目を離さないで
I can disappear
いつだって姿を消せるんだ

I'm gonna chose you
僕は君を選ぶよ
'Cause you have no, no choice
だって君に選択肢はないから
I'm gonna chose you
僕は君を選ぶよ
'Cause you have no, no choice
だって君に選択肢はないから
I wanna hear your, your, your, your voice
君の声を聞かせて
I wanna hear your, your, your, your voice
君の声を聞かせて
Move and look at me
動いて、僕を見て
Feel and look at me
感じて、僕を見て
Move and look at me
動いて、僕を見て
Dance and change for me
僕のための、ダンスと変化
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/24-aba8de06

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
