スポンサーサイト


Tahiti80 - Don't Misunderstand

You came to me
君は僕のところへやって来て
Saying, Are you ready
こう言った
To close your eyes
目を瞑って
Take off your disguise?
仮面を外す用意はいい?

Said, I don't know
それで僕は言った 分からないよ
How far can this go?
この先一体どうなってしまうんだろう?
Walking on a tightrope
綱渡りなんて
Isn't my sort of dope
僕の趣味じゃないんだ
You see, it's way too much for me
僕にはできっこないよ

Don't misunderstand me please, baby
お願い、私を誤解しないで ベイビー
So many things are often said in vain
大抵のことは無駄に終わってしまうものね
Don't misunderstand me please, baby
お願い、誤解しないで ベイビー
You can ask me again
もう一度、尋ねてくれてもいいのよ

Then everything went wrong
そして全てが思わぬ方向に進んでしまった
I never thought
これまで思いもしなかったよ
Silence could be so strong
静寂がこんなにも力を持つことが出来るなんて
Believe it or not
君は信じないかもしれないけどね

You came to me
君は僕のところへやって来て
Saying, Would you be
こう尋ねた
A funambulist?
綱渡りをしない?って
But it wasn't on my list
だけどそんなのは僕の
Of things to do
やるようなことじゃない
And you got angry too
そしたら君は怒ったのさ

Don't misunderstand me please, baby
お願い、私を誤解しないで ベイビー
So many things are often said in vain
大抵のことは無駄に終わってしまうものね
So give me a hand and then maybe
だからどうか私に手を貸して そうすればもしかしたら

Voices in my head saying yes and no
頭の中の声がイエスとノーの間を彷徨う
Feelings and emotions that I can't let go
無視することのできない、この感覚と感情

Don't misunderstand
お願い、誤解しないで
You must understand
あなたには分かるはず

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/241-fa22d7b4

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
