スポンサーサイト


Imogen Heap - Headlock



Distant flickering, greener scenery.
遠く揺らめく炎、緑鮮やかな景色
This weather's bringing it all back again
こんな天気の日には、全て蘇る
Great adventures, faces and condensation.
偉大な冒険、人々の顔と結露
I'm going outside to take it all in.
私は外へ出て、全てを吸い込むの

You say too late to start, got your heart in a headlock,
あなたは頑なな心で、出発するには遅すぎるって言うけれど
I don't believe any of it.
私はそんなの信じないわ
You say too late to start, with your heart in a headlock,
頑なな心で あなたは手遅れだって言う
You know you're better than this.
わかっているくせに

We're a different pair, do something out of step.
私達は何をするにも歩調の異なる他人同士
Throw a stranger an unexpected smile...with big intention.
大いなる意図を持って、見知らぬ人に笑顔を投げかけるのよ
Still posted at your station.
あなたの駅に張り出されたままで

Always on about the day it should have flied.
いつだって、あのとき飛び立てばよかったとぐずぐず言って

Afraid to start, got your heart in a headlock,
踏み出すのを恐れて、あなたの心は頑なになっている
I don't believe any of it.
私はそんなの信じないわ
You say too late to start, with your heart in a headlock,
頑なな心で あなたは手遅れだって言う
You know you're better than this.
わかっているくせに

Been walking, you've been hiding,
私は歩み続け、あなたは隠れ続けてきた
And you look half dead half the time.
ほとんどいつだって半分死んだみたいに
Monitoring you, like machines do,
機械のように、あなたをじっと見ているわ
You've still got it, I'm just keeping an eye
あなたの中にまだあるものを 私は見張っているの

So what, don't care, will not, the end
だから何だっていうの どうだっていいわ 終わりじゃなし

You know you're better than this
あなただってわかっているくせに

I'll make you start, got your heart in a headlock,
私があなたを踏み出させるわ 頑ななあなたの心を
I don't believe any of it.
私はそんなの信じない
You say too late to start, with your heart in a headlock,
頑なな心で あなたは手遅れだって言う
You know you're better than this.
分かってるくせに

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/243-e7ab72a0

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
