スポンサーサイト


Remy Zero - Shatter



Grace in light
光を纏った美しい人よ
Somehow I found you here
どうしてだろう こんなところで僕は君を見つけ出した
Torn from the hope and fear
希望と恐怖の間で引き裂かれながらも
Holds us inside
僕らの心を繋ぎ止め
Pulled me out
僕をここから救い出してくれた
Out from the world I've known
これまで知っていた世界から
And all love was broken cold
あらゆる愛の冷え切った世界から
Brought me here
この場所へと

From you one look
君からの一瞥で
Just one look and everything is shattered
ただ一度の視線で 全ては粉々に砕け散る
From you one word
君のただ一言で
Towers burn and fall, fall, fall
砦は燃え上がり、崩れ落ちる

Just be still
ただじっとしていて
Arms that surround like the sun
両腕が太陽のように包み込む
Faith in the life we've begun
僕らは人生でついに何かを信じ始めた
It holds us inside
それが僕らの心を繋ぎ止めてくれるんだ

From you one look
君からの一瞥で
Just one look and everything is shattered
ただ一度の視線で 全ては粉々に砕け散る
From you one word
君のただ一言で
Stars burn and fall and fall
星々は燃え上がり、落ちていく

Fires curl
身をくねらせる炎
Shadows surge
打ち寄せる暗闇
A hollow sound
虚ろな音
That no one else can hear
他の誰にも聞こえない
But me in silent streams
静かな潮流になって 僕にだけ響いている
Forever more we dream
未来永劫、僕らは夢見続ける

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/244-9b8f784a

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
