スポンサーサイト


Remy Zero - Belong



Summer quickly faded
夏はあっという間に過ぎ去り
And all the stars
全ての星は
Had turned to stone
動きを止めてしまった
Out in the woods we waited
森の中で僕らは待っていた
Cause anywhere with you
だって君といればどこだって
I knew I was home
そこが僕の居場所になったから

You were all I wanted to see there
君だけが僕の望みで
And that's the way it was
他には何も必要なかった
When we belong together
僕らが共にいた頃は
And we thought we were crazy
正気の沙汰じゃなかったけれど
But we were so strong together
一緒にいれば強くなれたんだ
And this world you gave me
君が僕にくれたこの世界で
I thought we'd go on forever
永遠に二人共にいられると思っていたんだ
Isn't that strange?
奇妙な話じゃないかい

All these things
何一つ
I thought would never change
永遠に変わることはないと思っていた
Put you right by my side
二人連れだって
Cut through the fields
野原を越え
Up to the park
あの公園を目指したね
Meet at the car on the south side
南側に止めた車で落ち合い
To sleep by the fountain
貯水池の傍で眠った
When it got dark
暗闇の中

Took me away from you
君と離ればなれになって
I changed
僕は変わってしまった
You didn't want me to
君は望まなかったけれど
I prayed for change
僕が変化を欲したんだ
And now you're gone
そして今君はいなくなってしまった
Remember how it was
あの頃のことを想い出す
When we belonged together
僕ら二人が一緒だった頃
And I thought we were crazy
二人とも正気の沙汰じゃなかったけれど
But we were so strong together
一緒にいれば強くなれたんだ
And this world you gave me
君が僕にくれたこの世界
I thought we'd go on forever
永遠に共にいられると思っていた
I know we always belonged together
いつまでも一緒だと信じていたんだ
Isn't that stranger
おかしな話じゃないかい
All these things
何もかも
I hoped would never change
永遠に続くことを望んでいたんだ
We had it all
僕らには全てがあった
We had it all
何もかもを手に入れたのに

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/247-8f55ca3d

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
