スポンサーサイト


Remy Zero - Gramarye



(Here they come, here they come
やつらがくる、やつらがくる
Here they come and they might as well
やつらがくる、あいつらまでやって来た
Too many birds in my confusion now
僕の混沌の中を今、鳥の大群が飛びまわる
Now they'll circle over this house till we take them in)
僕らが迎え入れるまで、やつらはこの家の頭上を飛び回り続けるだろう

You show me a sign
君は僕にしるしを示して
To rise up from the world we know
この世界から僕を浮上させてくれる
And she's strung out on life
彼女は人生ですっかりハイになりきり
He soon rolls his teeth
彼は今にも歯を剥き出しにして
Spilling out from a mouth into overflow back into me
その口から零す打ち明け話で僕を氾濫させる

Chorus:
She moves and it's fire
彼女の動きはまるで
Underwater...
水中の炎のよう
Speaks and it's flame
口をきくんだ そしてこの炎が
She speaks my name...
彼女が僕の名を呼ぶ・・・
Well they all really want you
誰もが君を求めている
If only you had wanted them
ただ君が彼らを望んでくれさえすればいいのに
Lights move to the chalk line
光が動いてチョークで線を描き
Change into dream that I am
それは僕という夢に姿を変える
Here we are again
僕らは再び同じところへ辿り着く
How could I have seen
どうして僕には見えたのだろう・・・
Always she's driving...
いつだって彼女が突き動かす・・・
How could I have known
どうして僕に知ることができたのだろう
Right through the strange calling
この奇妙な呼び声を、始めから終わりまで
Straight through the sound
この音を真っ直ぐに貫いて
Gramarye I've found
魔術のような魅力を、見つけ出してしまったんだ
See how she's driving me down
こうやって彼女は僕を破滅させる

Straight from the sound
その音から真っ直ぐに
She is seen as a bright sun to anyone
彼女は誰の目にも眩しい太陽のように映る
Hollow in mind
けれどその心は虚ろで
With the weight of the world
世界の重みを抱えている
Trailing out 'til the last stream discovers me
最後の水流が僕を見つけ出すまで、足跡を辿っているんだ
Alive on vine
葡萄の木にしがみつく僕を

(Repeat Chorus)
I used to see something in the idea
かつてはそのアイディアに何かを感じたこともあったけれど
But only once did my hands reach anything beautiful
一度この手が美しいものに触れて以来
Now she's turned away and I'm so...
彼女は僕に背を背けてしまったんだ、だから僕は・・・
(Repeat Chorus)

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/248-cceeb8c9

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
