スポンサーサイト


Remy Zero - Shadowcasting



Run for our home.
僕らの家へ向かって走れ
You lie tired and faded
疲れ果て、衰えて 君は嘘をつく
by the old engine light.
あの古めかしいエンジンの警告灯に照らされて

So long.
さようなら

I think it's over now.
これで終わりみたいだ
As a song tomorrow,
明日の歌のように
I sat in hollow sounds.
僕は虚ろな音の中に腰を下ろした

And all I said is fading slow,
僕の言ったこと全てが、ゆっくりと色褪せていく
and no one cares.
誰も気にかけやしない
To rain I've known
惜しみなく与えるために 僕は知っていたんだ
to overflow.
氾濫するために
No one ever believes.
誰一人信じてくれなかった
It's all decieved.
何もかも欺かれていたんだ

Run. You know I'm left for fire.
走れ 分かるだろ、僕は火のために取り残されたんだ
Just start a new rising sun.
ただ新しい太陽をこの空に登らせるんだ
But, you know I'm all right.
だけど、僕は大丈夫だからさ

I'll never call you back.
もう二度と君に電話をかけることもない

So look out your window
だから、窓の外に目を向けて
as the sun comes down.
太陽の降りてくるのを見ていてくれ

And all I've said is fading slow,
僕の言ったこと全てがゆっくりと色褪せていく
and no one cares.
そして誰も気にしないんだ
To rain I've known, it's
惜しみなく与えるために 僕は知っていたんだ
never happened before.
これまでにはなかったこと
No one cares.
誰も気にかけやしない

No one ever leaves.
誰一人いなくなる者なんていない
It's all the same.
全ては変わらないままさ

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/249-200b30e2

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
