スポンサーサイト


Depeche Mode - Dressed In Black



She's dressed in black again
彼女はまたも黒装束に身を包み
And I'm falling down again
僕はまたも墜落していく
Down to the floor again
地面へむかって真っ逆さまに
I'm begging for more again
僕はまたも、もっととせがんでいる
But oh what can you do
けれど僕に何ができるっていうんだろう
When she's dressed in black
彼女が黒を身に纏っているときに

My mind wanders endlessly
僕の心は延々と彷徨う
On paths where she's leading me
彼女に導かれるがままに
With games that she likes to play
彼女がしかけるゲームに
And words that she doesn't say
彼女の暗黙の言葉に
Not when we're alone
僕らが二人きりでないとき
And she's dressed in black
そして彼女は黒を身に纏っているんだ

As a picture of herself
彼女自身の写真のように
She's a picture of the world
彼女は世界を映しだす
A reflection of you
君を映しだし
A reflection of me
僕を映しだす
And it's all there to see
ほら、全ては明快なこと
If you only give in
ただ君が
To the fire within
内なる炎に身をまかせさえすれば

Dressed in black again
またも黒を身に纏っているんだ

Shadows fall onto me
彼女の陰が僕を呑み込む
As she stands there over me
彼女が傍に立ち
And waits to encompass me
僕を包囲しようと待ち構えるとき
I lay here helplessly
僕はここに頼りなく横たわる
But oh what can you do
だけど僕に何が出来るっていうんだろう
When she's dressed in black
彼女が黒を身に纏っているときに

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/250-e34ab12a

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
