スポンサーサイト


deadmau5 - Ghosts N Stuff



It's been so long, I've been out of my body with you
とても長い間、俺は自らの肉体を飛び出して、君と共にいた
I feel alone, feel at home, feel like nothing is true
とても孤独で、そして落ち着いた気分だ まるで真実なんでどこにもないように思える
She took me to a place where my senses gave-way
彼女は俺を、感覚の解き放たれる場所へと連れて行ってくれた
Turn it 'round, shut it down, what the people say
人々の言葉なんて、ひっくり返して終わらせてしまえ
Climbing up, killing time, gonna give you some,
よじ登って、時間を潰す お前にもいくらか与えてやるよ
Take my hand and let it come, let it come, let it...
俺の手を握って、さあ受け入れるんだ・・・

Take it back when she knows that you're doing it right
取り消せ お前が正しくやってることを彼女が知っているときには
'Cause everybody else knows what they're taking tonight
だって、今夜は他の誰もが自分たちが何を手に入れてるのか知っているんだから

But I just wanna play it right,
だけど、俺は正しくプレーしたいだけなんだ
We are gonna get there tonight
俺たちは今夜辿り着いてみせる

It's been so far, I've been walking the line on my own
俺はとても遠いところにいた 一人きりで正しい道を選びながら
Lift me up to the stars, we are coming home
俺を星々のところまで持ち上げてくれ 俺たちは今夜帰路に着く
I only had a taste but we're out of time
ほんの味見をしただけなのに、もう時間切れなんだ
We have sold in the cold, physical design
俺たちは物理的な設計なんてものは売り飛ばしちまった
Set me free, set me out on the run
俺を解放して、出発させてくれ
Lift me up to the sun, to the sun, to the...
太陽のもとまで、持ち上げてくれ・・・

We are burning down, we are burning down
俺たちは燃え尽きていく
It's the way that you fake it, I know it's too late
お前はいつもこんな風にしてでっちあげるんだ もう手遅れさ

I just want to take you down,
俺はただお前の鼻をあかしてやりたいだけなんだ
We are gonna bring you 'round
俺たちがお前を正気づかせてやる



フジロック'15最高でした!

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/253-0abcd1c6

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
