スポンサーサイト


Nine Inch Nails - Discipline



Am I - Am I still tough enough?
俺は 俺はまだ逞しさを保っているだろうか?
Feels like I'm wearing down, down, down, down, down
どんどん自分がすり減っていく気がする
Is my viciousness,
俺の邪悪さは
Losing ground, ground, ground, ground, ground?
弱まっているんだろうか?
Am I taking too much?
俺は喋りすぎているのか?
Did I cross the line, line, line?
一線を越えてしまったのか?
I need my role in this
ここにおける俺の役割を
Very clearly defined
はっきりと示して欲しいんだ

(Chorus)
I need your discipline,
お前のしつけが必要なんだ
I need your help
助けて欲しい
I need your discipline,
お前の秩序が必要なんだ
You know once I start I cannot help myself
分かるだろう、一度始めちまったら止められない質なのさ

And now it's starting up,
いよいよ始まった
Feels like I'm losing touch
接触が断たれていく気がする
Nothing matters to me,
俺にはどうだっていいんだ
Nothing matters as much
何もかも

I see you left a mark,
お前はしるしを残した
Up and down my skin, skin, skin
俺の肌のそこら中に
I don't know where I end,
俺とお前の境界線が
And where you begin
分からなくなる

(Chorus1)

I can not stop myself.
自分が抑えられない
Once I start I can not stop myself.
一度始めちまったら、止められないんだ

(x7)And you knew,
お前は知ってたんだろう
That once I start I can not stop myself.
俺が一度始めちまったら止められないってこと

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/255-2c6ca35f

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
