スポンサーサイト


Tool - Stinkfist

Something has to change.
何かが変わらなければならない
Un-deniable dilemma.
まぎれもないジレンマ
Boredom's not a burden
退屈は、誰もが堪え忍ぶべき
Anyone should bear.
重荷ではない
Constant over stimulation numbs me
絶え間ない刺激が僕を麻痺させる
And I wouldn't have
駄目なんだ
It any other way.
これ以外の方法では
It's not enough.
まだまだ足りない
I need more.
もっと必要だ
Nothing seems to satisfy.
何も僕を満足させられない
I don't want it.
欲しているわけじゃない
I just need it.
ただ必要なんだ
To breathe, to feel, to know I'm alive.
息をするために、感じるために、自分が生きていると知るために
Finger deep within the borderline.
指先が境界線を越えて潜り込む
Show me that you love me and that we belong together.
君の僕への愛を見せて、僕らが一つであることを示してくれ
Relax, turn around and take my hand.
力を抜いて、後ろを向いて 僕の手を繋いで
I can help you change
僕なら助けてあげられる
Tired moments into pleasure.
君がくたびれた一瞬一瞬を、悦びへと変えるのを
Say the word and we'll be
あの言葉を口にして、そうすれば
Well upon our way.
僕らはすぐにも行けるから
Blend and balance
調和と均衡
Pain and comfort
痛みと慰め
Deep within you
君の奥深く
Till you will not want me any other way.
これだけが、君が僕を望む唯一の方法となるまで

Knuckle deep inside the borderline.
小節が境界線を越えて潜り込む
This may hurt a little but it's something you'll get used to.
少し痛むかもしれないけれど、じきに馴れるよ
Relax. Slip away.
力を抜いて 静かに立ち去ってくれ
Something kinda sad about
どこか悲しいものだね
The way that things have come to be.
物事の成り行きというものは
Desensitized to everything.
あらゆることに鈍感になっていく
What became of subtlety?
繊細さはどうなってしまったのか?
How can it mean anything to me
そいつが僕にとって何を意味しうるっていうんだろう
If I really don't feel anything at all?
もし僕が本当に何も感じないのだとしたら
I'll keep digging till
僕は掘り進み続ける
I feel something.
手応えを感じるまで
Elbow deep inside the borderline.
肘が境界線を越えて潜り込む
Show me that you love me and that we belong together.
僕に君の愛を見せて、僕らが一つであることを示してくれ
Shoulder deep within the borderline.
肩が境界線を越えて潜り込む
Relax. Turn around and take my hand.
力を抜いて 後ろを向いて、僕の手を握るんだ

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/257-d7b58623

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
