スポンサーサイト


Disclosure - Omen feat. Sam Smith



I'm feeling something, something different
こんな気持ちは初めてだ
When you left, my picture changed
君がいなくなって、僕の世界は変わってしまった
I was blinded, I'd not envisioned
目の前が真っ暗になって 思い描くことすらできない
The same face in a different frame
違う場所で、また君と出会う未来を

It's an omen, caught my baby crying
それは前兆さ 盗み見た君の涙に
Saw the silver lining
希望の光を見出したんだ
It must be an omen
それは前兆に違いないんだ
Needed you to show me, without you I am lonely
君に教えて欲しかったんだ 君無しでは、僕は孤独だ

My mind would rule my heart
僕は理性で感情を抑えつけて
I didn't pay attention to the light in the dark
暗闇の中の光に目を向けようとすらしなかった
It left me torn apart
僕は心引き裂かれていたけれど
But now I see your tears as an omen
今、君の涙に兆しを見出したんだ

You were waiting, I was vacant
待っていた君 予定もなかった僕
You left before my eyes
僕の目の前で、君は去って行った
Then it hit me, you're relocating
そのとき分かったんだ 君は環境を変えようとしていたんだって
And I need you by my side
だけど僕には君が必要なんだ

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/260-99d622f8

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
