スポンサーサイト


Disclosure - Willing and Able feat. Kwabs



Don't say you want me, don't say you need me
僕を欲しいだなんて 僕が必要だなんて言わないでいい
If you ain't ready, turn around
もしもまだ覚悟ができていないなら ただ背を向けてくれ
Willing and able, cards on the table
僕には必要な意志も能力も備わっているよ 隠し事だってない
And I believe in what we've found
二人が発見したものを信じているのさ

If we can't trust the love in us
もしも僕らが二人の愛を信じられないのなら
There'll be no looking back, no looking back, no
今日という日を振り返ることもないだろう
If there's enough, in stuff we touch
もしも僕らが、すでにどこか飽きを感じているなら
There'll be no looking back, no looking back, no
今日を振り返ることもないだろう

If we're falling in love, we're falling in love
けれどもしもこれが恋なら
There'll be nothing above
それ以上素晴らしいことはないさ
And I won't give you up, no I won't give you up
そして僕は君を絶対に諦めたりしない
If we're falling in love
もしもこれが恋なら
If we're falling in love, we're falling in love
もしもこれが恋なら
There'll be nothing above
それ以上素晴らしいことはないさ
And I won't give you up, no I won't give you up
そして僕は君を絶対に諦めたりしない
If we're falling in love
もしもこれが恋なら

If you don't feel it, the same as me
もしも君が同じ気持ちでいないなら
Speak now or hold your peace
今すぐに教えてくれ それか、ただ沈黙していてくれ
If you don't see it, the way I see
もしも君に 僕の見ているものが見えないならば
Then it was never meant to be
そういう定めじゃなかったってことさ

If I'm gonna fall in, I'm gonna fall my all in
もしもこれが恋ならば 僕は自分の全てを賭けてみせるよ

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/261-f207291d

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
