スポンサーサイト


Pinback - Forced Motion



I need the combination to unlock your code
君のロックを外すためのコンビネーションが必要なんだ
I wish I could decipher your letter
君の手紙を解読できたらいいのに
guide me
僕を導いて
test me
僕を試して
force me through these motions
これらの運動の中へ、僕を推し進めて

we need you on set
僕らはセットに君が必要なんだ
we need you on set now
今、君にセットに来て欲しいんだ
we're burning daylight
僕らは無駄なことをしている
it's so far
とても遠いんだ

broken bulbs
割れた電球
white flashes surround you
白い閃光が君を取り囲む
smashed plates and glasses haunt you
粉々に砕けた皿とグラスが君を悩ませる

it's a simple method, that's true
単純な方法だよ 本当さ
I blame your sadness on you
君の悲しみは君自身のせいさ

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/265-5383481b

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
