スポンサーサイト


Pinback - Concrete Seconds



Sitting at a bus stop
バス亭に腰掛けて
Trying to take my shoes off,
靴を脱ごうとしたけれど
But my laces are all knots and you
靴紐がすっかり絡まっている
Looking for an answer to an old question
昔の疑問の答えを探しているんだ
So easy I can't explain it
とても簡単なことなのに うまく説明できない
And everything I say to you will probably come out wrong anyway.
僕から君に何を言ったってどうせ、誤解させるだけだろう

Made it to the trolley
路面電車に乗り込んで
Looking for my transfer
乗り換えを探す
Cause the place is full of cops and you...
だってここはそこら中警官だらけなんだ・・・
Looking for an answer to an old question
昔の疑問の答えを探しているんだ
So easy I can't explain it
とても簡単なことなのに うまく説明できない
And everything I say to you will probably come out wrong anyway.
僕から君に何を言ったってどうせ、誤解させるだけだろう

You take my seat again.....
僕はまた君に席を取られる・・・
You take my seat again.....
僕はまた君に席を取られる・・・

Late at the station
真夜中の駅
Feeling all wound up
僕はすっかり緊張しきってる
Got to walk several blocks past you.
君を通り越して、何ブロックか歩いていかなくちゃ
Try to read a t-shirt,
Tシャツの文字に目を凝らす
Thinks that I'm a pervert.
僕はきっと変態なんだ
Sorry, wasn't getting fresh, but...
ごめんよ、生意気にするつもりじゃなかったんだけど・・・
And everything I say to you will probably come out wrong anyway.
僕から君に何を言ったってどうせ、誤解させるだけだろう

There in front of me.
ほら、すぐ目の前に
It's there in front of me.
そいつは僕の目と鼻の先にある

Here to my house
ここから僕の家まで
In no seconds
一秒とかからないよ
Count the footsteps
足跡を数えてくれ
Count the seconds
秒数を数えてくれ

Near my house...
僕の家まであと少し・・・
In no seconds
すぐそこだよ
Count the footsteps
足跡を数えてくれ
Count the seconds
秒数を数えてくれ

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/273-5327af3a

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
