スポンサーサイト


Lianne La Havas - Don't Wake Me Up 【和訳】



Don't wake me up
私を目覚めさせないで
I am trying to find you
あなたを捜しているの
Oh, as I walk through
進みつづけながら
You're hiding in my corners of my mind
私の心の曲がり角に隠れているあなたを

Never fear, I'll be close behind
けして恐れず すぐ傍に居るわ
My only love, I'll follow behind you
唯一の人 あなたついていくわ
Won't go without you
一人にはしない

I know your love weighs
あなたの愛が
Heavy on my heart
私の心に重くのしかかる
But you are my only counterpart
けれど、あなたは私のただ一人の片割れなの

Will, I know
いつか分かるのかしら
Why I lost control
なぜ私の魂の
Of my heart and soul
抑えがきかなくなったのか
Because I know you
あなたがいるから
I can reach through
私は手を伸ばせるの

I made mistakes
かつては過ちも犯したけれど
But they're safely behind me
それは最早過去のこと
Now I can run free
今、私は自由に駆けるの
The only true love I have ever known
人生で唯一の、真実の愛

Into yours, my life has been thrown
私の人生はあなたの両腕に託された
Still, I only think so
けれど、これはまだ
It's just the beginning
始まりに過ぎないわ
Sing when you're willing
気がむいたら、歌を唄ってよ

They say some things
ときには言葉にしないほうが
Are better left unsaid
いいこともあるというけれど
But I'd take my life
私は自分の人生を
To stay in your bed
あなたのベッドで過ごすことに決めたの

Don't wake me up
目覚めさせないで
Trying to find you
あなたを探し求める私を
Oh, as I walk through
進み続ける私を


キュートな笑顔と大人びた声のギャップが尚更かわいらしい

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/279-4e19db69

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
