スポンサーサイト


Tool - Parabola



We barely remember who or what came before
僕たち過去の人間や出来事などほとんど覚えていない
This precious moment we are choosing to be here right now
この重要な瞬間にここにいることを選んでいるんだ
Hold on, stay inside
しがみつけ、中に止まるんだ
This holy reality, this holy experience
この聖なる現実、この聖なる体験
Choosing to be here in this body
この肉体を生きることを選んでいる

This body holding me
この体が僕を繋ぎ止める
Be my reminder here that I am not alone in this body
この肉体の中で、僕が一人ではないということを思い出させてくれ
This body holding me
この体が僕を繋ぎ止める
feeling eternal all this pain is an illusion
永久を感じる この痛みは全て幻

Alive
生きている

This holy reality
この神聖なる現実
In this holy experience
この神聖なる体験の中で
Choosing to be here in this body
この肉体を生きることを選んでいる

This body holding me
この体が僕を繋ぎ止める
Be my reminder here that I am not alone in this body
この肉体の中で、僕が独りではないということを思い出させてくれ
This body holding me
この体が僕を繋ぎ止める
feeling eternal all this pain is an illusion
永久を感じる この痛みは全て幻
Of what it means to be alive
生きることの意味という幻なんだ

Swirling round with this familiar parable
ありきたりな寓話と一緒に渦を巻いて
Spinning, weaving round each new experience
ぐるぐると回りながら、一つ一つの体験を作り上げる
Recognize this as a holy gift and celebrate this
聖なる授かりものとして認識し、祝福しろ
Chance to be alive and breathing
生きて呼吸していることの巡り合わせを
Chance to be alive and breathing
生きて呼吸していることの巡り合わせを

This body holding me
僕を繋ぎ止めるこの体が
Reminds me of my own mortality
いつかはやってくる死を知らしめる
Embrace this moment
この瞬間を喜んで迎えろ
Remember we are eternal
僕たちは永遠だということを忘れるな
All this pain is an illusion
これら全ての痛みは幻

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/28-4603f360

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
