スポンサーサイト


Disclosure - Hourglass feat. Lion Babe【和訳】



There's someone out there waiting for me
誰かが私を待っている
High, mini, fat, skinny, just wait and see
のっぽか、ちびか 太っちょか、やせっぽちか 覚悟を決めて待っていなさい
Don't call me lonely if you are too
私を寂しい人間だなんて言わないで あなたも同じでしょう
In a big city, take pity, won't make the news
ここは大都会 困ったらお互い様よ どうせ大したニュースにもならないわ
I'm advancing, nothing to lose
私は前へ突き進む 失うものは何も無い
Go-getter, do better, the right attitude
さあ勝ち取って、もっと巧くやるのよ 正しい心構えをもって
Do as I say, not as I do
私の真似じゃなくて 言う通りにするのよ
Got no money, nobody, to tell you the truth
お金も、真実を教えてくれる人もいない

When I wake up in the morning
朝目覚めて
I don't really want too much
望むものはそう多くないわ
See this song but as a warning
この歌は警告よ
Cause you're too far away to touch
だって、あなたは遠すぎて触れられないから

Eyes on the hourglass
砂時計を見つめながら
As we sink into the sand
砂の中に溺れていく二人
Time's up, there's nothing we can do about it
時間切れよ もう私達にできることは何も無い
It's fine, love, cause I know I'ma live without it
大丈夫よ だって、私は愛がなくても生きていくから

So come on, surprise me, I don't care who
だからほら 誰でもいいいわ、私を驚かせてみてよ
Your step missing, time's ticking, ain't got a clue
行方知れずのあなた 時間が迫る さっぱり分からないわ
Something I said, the way that I move
私の言ったことが、私のしたことが
Strong passion, hot passion, too much for you
強くて熱い情熱が あなたにの手に余ったのかしら
Don't complicate this, simple to me
ややこしくしないで 私には明快なこと
I've got it, you want it, but it might not come free
私なら貴方の望みを叶えられるけれど タダってわけにはいかないかもね
The sun falls slowly, shadows of love
太陽がゆっくりと沈んでいく 愛の陰が落ちる
Get together, now or never, can't wait till dawn
寄りそって 今しかないわ 夜明けまでなんて待ってられないの

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/282-b7fc043a

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
