スポンサーサイト


Lianne La Havas - Lost & Found 【和訳】



Come upstairs and I'll show you where all my
どうぞ中へ入って
Where my demons hide from you
あなたの知らない、私の中の悪魔を見せてあげるわ
Just look at who I have become I am so ashamed
ほら今の私を見て 情けなくてたまらない
You were the one that made me feel the way I do
あなたが私をこんな気持ちにさせるのよ

You broke me and taught me
あなたは私を壊し
To truly hate myself
心から自分を憎むことを教えた
Unfold me and teach me how to be
私を暴いて
Like somebody else
まるで別人のように変えてしまった

And I felt strong enough
強くなれたと思ったこともあった
I was discovered by the love
ついに私の待ち望んだ愛が
I had been waiting for so long
訪れたのだと
You told me none of that was real
だけどあなたは全て嘘だったと告げた
I can not hide how low I feel
絶望を隠せない
To know that you were never wrong
あなたの言う通りだと気づいてしまったから

Oh oh oh oh oh
Oh eey yeaah
You are lost and found
あなたは、私が失ったものの居場所
Falling out my babe
落ちていく
Broken down
ばらばらに
Broken down
壊されて

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/284-f0f91b70

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
