スポンサーサイト


Lianne La Havas - Midnight 【和訳】

A long and lonely journey to my hideaway
隠れ場を求めて、長くて孤独な旅路を進む
And I know they'll try to turn me
私の心を変えようと
With the things that they say
みんな色々言うけれど
But no one knows where I'll go
誰も知らないわ
When I walk away
私の行く先を
So come now, hurry hurry
だからほら、急いで
Don't miss this train
電車に乗り遅れるわ

Open up and let me get to you
私に心を開いて
Take you to another side
向こう側へ連れて行ってあげる
Come to my world (after midnight)
私の世界に招待するわ(真夜中過ぎに)
We're getting lost in another time
未来へと迷い込むのよ
Your hand in mine
手を繋いで
In my own world
私だけの世界
On my own time
私だけの時間
Maybe that's why
だからもう

(I don't mind)
(気にならないわ)
People think I'm crazy
狂っていると思われたって
Lately I'm
この頃は
(I'll be fine)
(私は大丈夫よ)
Living in midnight
真夜中を生きているの
Just living in midnight
ただ真夜中を生きているの
(Oh oh oh)
And if you think I'm crazy
狂っていると思われたって
Pay it no mind
気になんかならないわ
(Oh oh oh)
We're living in midnight
私達は真夜中の世界を生きているの
Just living in midnight
ただ真夜中を生きているだけよ

If you could see what I've seen
あなたにももし私と同じ景色が見えたなら
You would dare to dream
きっと夢見るはずよ
Honey, if you care to join me
ハニー、私と一緒に行きたいなら
Come meet the team
どうぞ仲間に入って

And you all could be my army
そしてみんな、私の軍隊になるの
There's no other way
それが唯一の道よ
So come now, hurry hurry
だからほら、急いで
Don't miss this train
列車に乗り遅れるわ

(I don't mind)
(気にならないわ)
People think I'm crazy
狂っていると思われたって
Lately I'm
この頃は
(I'll be fine)
(私は大丈夫よ)
Living in midnight
真夜中を生きているの
Just living in midnight
ただ真夜中を生きているの
(Oh oh oh)
And if you think I'm crazy
狂っていると思われたって
Pay it no mind
気になんかならないわ
(Oh oh oh)
You'll never know
あなたが知ることはないわ
The places I go
私がどこへ行くのか
When I'm alone
ひとりきりで

If only for a moment
一瞬さえあればいいのに
Only for a while
ほんの一時さえあれば
Cause I belong to the unknown
だって、私は未知の世界の住人だから
Hope to be alright
なんとかなることを願うわ

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/286-bec3841d

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
