スポンサーサイト


Tubeway Army - Down In The Park



Down in the park
公園の中
Where the machmen
機械男たちが
Meet the machines
マシンと落ち合い
And play 'Kill by numbers'
"番号順殺し"に興じている
Down in the park
公園の中
With a friend called 'Five'
"ファイブ"と呼ばれる友人と

I was in a car crash
僕は交通事故に巻き込まれた
Or was it the war
それともあれは戦争だったろうか
But I've never been
けれどもあれは
Quite the same
僕にとって全く初めての経験だった
Little white lies
小さくて優しい嘘
Like 'I was there'
「僕はそこにいたよ」といった類の

Come to 'Zom Zoms'
”ゾム・ゾム”へおいで
A place to eat
食事をしよう
Like it was built
そこはまるで一日にして
In one day
出来上がった場所のようさ
You can watch the humans
見えるだろう
Trying to run
逃げ惑う人間達が

Oh look
見てごらん
There's a rape machine
レイプ・マシンがいる
I'd go outside
外へ出るのは待とう
If he'd look the other way
やつがあっちを向くまで
You wouldn't believe
信じられないほどひどいことを
The things they do
やつらはするのさ

Down in the park
公園の中
Where the chant is
歌声が鳴り響く
'Death, death, death'
”死よ、死よ、死よ”と
Until the sun cries morning
太陽が朝を告げるまで
Down in the park
公園の中
With friends of mine
僕の友人達と共に

We are not lovers
僕らは恋人じゃない
We are not romantics
ロマンチストじゃない
'We are here to serve you'
”僕らはあなたに仕えるために存在している”
A different face
顔は変わっても
But the words never change
言うことははいつだって同じなのさ


本当に良くアイラインが似合う。
この不機嫌そうな表情がたまりません

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/288-88d08189

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
