スポンサーサイト


Nine Inch Nails - A Copy Of A



I am just a copy of a copy of a copy
俺は模倣物の模倣物の模倣物に過ぎない
Everything I say has come before
俺の言うこと全て、誰かの真似事さ
Assembled into something into something into something
集められてパーツの中に組み入れられる
I don't know for certain anymore
確かなことはもう分からないんだ
I am just a shadow of a shadow of a shadow
俺は陰の陰の陰に過ぎない
Always trying to catch up with myself
いつだって自分に追い着こうとするので一杯なんだ
I am just an echo of an echo of an echo
俺は残響の残響の残響に過ぎない
Listening to someone's cry for help
誰かの助けを求める声が聞こえる

Look what you had to start
自分の始めたことを振り返ってみろ
Why all the change of heart?
なんだってお前は心を変えてしまったんだ?
You need to play your part
お前には果たすべき役割があるのに
A copy of a copy of a
模倣物の模倣物
Now look what you've gone and done
お前は何てことをしでかしてくれたんだろう
Well that doesn't sound like fun
面白くもなんともない
See I'm not the only one
分かるだろう、俺だけじゃないのさ
A copy of a copy of a
模倣物の模倣物は

I am little pieces little pieces little pieces
俺はばらばらの小さな欠片でできている
Pieces that were picked up on the way
道を進む途中、拾い集められたんだ
Imprinted with a purpose with a purpose with a purpose
俺には刻印が授けられている
A purpose that's become quite clear today
その目的が今、明らかになった

I am just a finger on a trigger on a finger
俺は引き金にかけられた人差し指に過ぎない
Doing everything I'm told to do
言われたこと全てをやるだけさ
Always my intention my intention your attention
俺の目的は、いつだってお前の注目を集めること
Just doing everything you tell me to
お前の言うとおりにするだけだ

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/291-5d8f51da

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
