スポンサーサイト


Nine Inch Nails - Everything

I survived everything
俺は全てを生き延びた
I have tried everything
手を尽くした
Everything, everything, and anything
あらゆることを、どんなことでも やったのさ

All the walls begin dissolve away
全ての壁が溶けてなくなっていく
Do your hands begin to shake, shake, shake, shake, shake
お前の手は震えているかい
And just who you think you used to be
これまでの自分が
All begins to bend then break, break, break, break
全てが 崩れていく

Wave goodbye, Wish me well
手を振ってさようならを告げる 俺の幸運を祈ってくれ
I've become something else
俺は生まれ変わった
Something else, something else, it's just this world
新しい何かに この世界そのものに

But this thing that lives inside of me
けれど俺の中に生けるこのものは
Will surely rise and wake, wake, wake, awake, break
いずれ必ず覚醒し、破壊するだろう
And if he depletes what's owed to me
もしもやつが俺の貸しを使い切ったなら
And it comes to grab and take and take and take and take
そのときは、俺を手中に収めに来るはずさ

I am home
俺は故郷にいる
I believe
信じているんだ
I am whole
俺は完全無欠だ
I am free
自由だ
I am whole
完全無欠だ
I can see
俺には見える
Always here
いつだってここにいる
Finally
ついに
I am home
俺は故郷を発見した
I believe
信じているんだ
I am whole
俺は完全無欠だ
I am free
自由だ

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/292-d82e5dcf

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
