スポンサーサイト


Nine Inch Nails - Dead Souls (Joy Division cover)

Someone take these dreams away
誰かこの夢を剥ぎ取ってくれ
That point me to another day
俺を新たな日へと仕向けるこの夢を
A dual personality
二重人格
A strange but true reality
奇妙だが、確かな現実

They keep calling me
奴らが俺を呼び続ける
Keep on calling me
俺を呼び続ける
They keep calling me
奴らが俺を呼び続ける

Figures from the past stand tall
過去の面影が立ちはだかる
And mocking voices ring above
頭上から鳴り響く嘲笑う声
Imperialistic house of prayer
祈れる者の集う帝国主義の教会
Conquistadors who took their share
コンキスタドールは分け前を勝ち取った

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/294-745f4b6c

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
