スポンサーサイト


The Smashing Pumpkins - Stand Inside Your Love



You and me
君と僕は
Meant to be
定められている
Immutable
不変の存在
Impossible
不可能な存在
It's destiny
運命なんだ
Pure lunacy
全くの狂気
Incalculable
きまぐれで
Insufferable
虫唾が走る
But for the last time
だけど最後に
You're everything that I want and ask for
僕が望むのは君だけなんだ
You're all that I'd dreamed
君だけを夢見ているんだ
Who wouldn't be the one you love
誰もが君の愛を求めている
Who wouldn't stand inside your love
誰もが君の愛に包まれたがっている
Protected and the lover of
君は護られている
A pure soul and beautiful you
純粋な魂の美しき恋人よ
Don't understand
理解しないでくれ
Don't feel me now
今、僕を感じないでくれ
I will breathe
僕は呼吸する
For the both of us
僕ら二人のために
Travel the world
世界を旅して
Traverse the skies
空を飛び越える
Your home is here
君の居場所はここに
Within my heart
僕の心の中にある
And for the first time
こんな気分は初めて
I feel as though I am reborn
まるで生まれ変わったみたいだ
In my mind
僕の精神は
Recast as child and mystic sage
子供のように、神秘的な賢者のように変わった
Who wouldn't be the one you love
誰もが君の愛を求めている
Who wouldn't stand inside your love
誰もが君の愛に包まれたがっている
And for the first time
今初めて伝えるよ
I'm telling you how much I need and bleed for
僕がどれほど君を求め 苦しんでいるか
Your every move and waking sound
君の一つ一つの動きが、一つ一つの音が
In my time
僕の時間に
I'll wrap my wire around your heart and your mind
君の心をワイヤーで縛ってしまおう
You're mine forever now
これで君は永遠に僕のもの
Who wouldn't be the one you love and live for
君が愛と命を捧げる人に
Who wouldn't stand inside your love and die for
誰もがなりがっているんだ
Who wouldn't be the one you love
誰もが君の愛を求めている

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/296-b141517e

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
