スポンサーサイト


Hood - You Show No Emotion At All



Can we walk in hope
僕らは希望を抱いて
Into another new year
新たな一年へと歩めるだろうか
Just to cast away the ghosts
亡霊たちを振り払えるだろうか
Or to have the time to again
あるいは 同じことを繰り返して時間を費やすだろうか
You said hold on to dreams
君は夢を諦めるなと言った
But I know you don't try
だけど僕は知ってる 君自身はしがみついたりしないと
Cos you're innocent I know that you won't survive
無邪気な君は、きっと生き残れないだろう

I heard the phone ring
電話の鳴るのが聞こえたんだ
So late at night that I
真夜中だったから
I thought someone had died
誰かの死の報せかと思った
Someone had died
誰かが死んだのかと
But your voice was full of hope
けれど君の声は希望に満ちていた
Like it was on better days
いつかのように
On clear mornings when the rain had left the sky
空が晴れて、雨雲が去ったあの朝のように

I can't stand the thought of you alone
ひとりでは君を思い浮かべられない
I can't stand the thought of you alone
ひとりで君を思い浮かべることに絶えられない

Don't try to get close to
僕らと親しくなろうなんて思わないでくれ
Us because there's nothing
ここにはなんにもないんだから
But our souls laid bare
僕らの剥き出しの魂以外
Will we survive
僕らは生き延びるだろう
I know we will
僕には分かるんだ

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/298-a8caabb2

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
