スポンサーサイト


Fugazi - Shut The Door



I broke the surface so I can breathe
俺は酸素を求めて表面を突き破った
I close my eyes so I can see
俺は見るために目を瞑った
I tie my arms to be free
俺は自由になるために両腕を縛った
Have you ever been free?
お前は自由だったことはあるか?

She's not breathing
彼女は息をしていない

She's not moving
彼女は動かない

She's not coming back
彼女は戻ってこない

I burn a fire to stay cool
俺は冷静でいるために炎を燃やす
I burn myself
自分自身に火を点ける
I am the fuel
俺は燃料だ
I never meant to be cruel
俺はけして残酷にするつもりじゃなかったんだ
Have you ever been cruel?
お前は残酷になったことはあるか?

She's not breathing
彼女は息をしていない

She's not moving
彼女は動かない

She's not coming back, back, back
彼女は戻ってこない

Shut the door so I can leave
俺が出て行けるように、ドアを閉めてくれ
Shut the door
ドアを閉めてくれ

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/299-a8f1fa98

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
