スポンサーサイト


ASHES dIVIDE - The Stone



I've been pushing stones away far from these shores
僕はこの海岸から石を遠ざけてきた
I pretend that it's all okay
何もかも大丈夫 そんなふりをして
Til on the brink of what can't be adored
我慢の限界まで

We survive
僕たちは生き延びる
Well we can't change
何かを変える力もなく
So let it fade
褪せるにまかせて
Just let it go
忘れてしまえ
We pretend so nothing does change
僕たちは取り繕って、変化を拒む
We're flowers never breaking through the stone.
石の下敷きになったままの花たち それが僕らなのさ

I pretended and prayed it all away, searching for a place to hide
僕は隠れる場所を探して、上辺を取り繕い、時間を無駄にしてきた
But I don't need afflicted memories to fade,
だけど僕が欲しいのは、薄れていく苦悩の記憶なんかじゃない
I just want to feel something real inside.
この心に 何か本当のものを感じたいだけなんだ

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/3-65fa8d10

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
