スポンサーサイト


Moloko - Bankrupt Emotionally




You’re just playing with me
あなたは私を弄ぶだけ
Bankrupt emotionally
血も涙もない人

So you sent me cold hearts and dead flowers, can I send it back?
あなたにもらった冷たい心と枯れた花束、送り返してもいいかしら?
You splash out on some fancy perfume in a beautiful, but a rented room.
見た目は立派な、仮住まいの部屋に あなたは奮発した香水を振りまく
And it takes bitter grapes to make it, our finest wine
渋い葡萄で作った二人の最高のワイン.
And your fallout for flunk philosophies could not be further from my mind.
あなたはまるで哲学を理解しなかった おかげで、私が予想だにしなかった結末を迎えることになったわ

In actuality, bankrupt emotionally
実際のところ あなたは血も涙もない人

You promised me you’d fly me to the moon.
月へ連れて行ってくれると約束したのに
You are late, I’m still waiting.
いつまでも来ないあなたを、私はまだ待っているの
All in one the nature
全てを兼ね備えた完璧な人だと思ったのに
but seriously, you're drifting me
あなたは私を惑わせるばかり
You’re all over my cloud,
あなたは私の頭上を飛び回る
It’s reserved for an angel with darker wings.
黒い翼の天使たちが私の雲を独り占めする
If it’s so important to you, can’t you wait?
あなたにとってこれがそんなに大事なら、どうしてもっと待てないの?
Can’t you just give in?
もう降参したら?

In actuality, you’re just playing with me.
実際のところ、あなたは私を弄ぶばかり
The facts are there to see, bankrupt emotionally.
事実は明らか あなたは血も涙もない人

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/302-3083f070

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
