スポンサーサイト


James Blake - Modern Soul




I know crossroads where I see them, see them
十字路で僕は奴らに出会うだろう
I want it to be over, I want it to be over
僕はただ終わりにしたくて
So I swim to you while I'm sleeping
夢の中で、君を求めて泳ぐ
Through sage green rivers of England
イギリスの薄暗い緑色の川を

I see the scenery changes, changes
景色が移り変わっていく
I want it to be over, I want it to be over
僕はただもう終わりにしたいんだ
When I don't think of you, the willpower
君から遠ざかるとき 自制心が・・・
What I didn't see was I was talking to so many people at once
自分が一度にこんなにも多くの人々に語りかけているなんで、思いもしなかったんだ
I had no idea I was
自分が誰かも分からなかった
I had no idea of the difference between
さっぱり分かっていなかったんだ
The way I saw your face and the way it was
自分の目に映る君の顔と、本当の君の顔の違いも

[Refrain]
Because of a few songs
いくつかの歌のせいで
Because of a few songs
いくつかの歌のせいで

I remember laughing; to take that away from you
僕は笑いながら思い出す 君からそれを取り除くために
To take that away from you; I remember laughing
君から引きはがすために 笑いながら思い出すんだ
The smaller the waves; you let me down
波が小さくなるほど 君は僕を失望させる
The longer I will defend you
君を守れば守るほど
The smaller the waves; you let me down
波が小さくなるほど 君は僕を失望させる
The longer I will defend you (because of a few songs)
君を守れば守るほど(いくつかの歌のせいで)

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/307-c28a9651

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
