スポンサーサイト


X Ambassador - Stranger



I'll wait for you
僕は君を待つよ
I'll wait for you
君を待つよ
But I'll be happy when you're gone
だけど、もし君と離れることができたなら
Happy when you're gone
僕は幸せになれるだろう
Oh
ああ
I wait for you
僕は君を待つよ

I'll wait for you
僕は待っているんだ
I'll wait for you
君のために
And watch you waste away
君が弱っていくのを眺めながら
While I watch you waste away
君が弱っていくのを
Oh

Cause lately
だってこの頃
When you see me
僕を見る君の目は
And you get that look in your eye
君の目はそう
Could you be more elusive
何を考えているのか
Elusive
まるで見透かせなくて
Talking shit, talking shit
くだらないことばかり言って
Baby don't say
やめてくれよ
You're sorry
ごめんだなんて
It's not the end of the world
世界の終わりじゃあるまいし
But you gotta know
だけどひとつだけ
One thing
君に言っておくよ
I won't be waiting long
じきに僕は君を置いていくだろう

Cause now you look at me
僕をまるで
Like a stranger
他人のように見つめる目
Don't say nothing at all
何も言わないで
Don't say nothing at all
何も言わないでくれ
You're treating me
君はまるで僕を
Like a stranger
見知らぬ他人扱い
Don't say nothing at all
どうか何も
Don't say nothing at all
何も言わないで
A stranger to you
まるで見知らぬ他人みたいに

We will never get back to where we used to be
もう二度と昔の二人には戻れない
Used to be
あの頃の二人には
We will never get back to where we used to be
もう二度と昔の二人には戻れない
Used to be
あの頃の二人には
Could we ever get back to where we used to be
戻ることができたなら あの頃の二人に
Used to be
あの頃の二人に
Could we ever get back to where we
戻ることができたなら
Back to where we used to be
あの頃の二人のように

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/308-2f9ca98c

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
