スポンサーサイト


Smashing Pumpkins - Daydream



My daydream seems as one inside of you
私の白昼夢は まるであなたの空想と同じ
Though it seems hard to reach through this life
この人生を生きていくのは大変なことのように思えるけれど
Your blue and hopeless life
あなたのその 青く望みのない人生は

My daydream screams bitter 'til the end
私の白昼夢は 最後まで苦しみ叫び続ける
The love I share -true- selfish to the heart
分かち合った愛 -真実- 芯まで利己的な心
My heart, my sacred heart
わたしの 神聖な心

My daydream dream
私の白昼夢

I'm going crazy
気が狂いそうだ
I'm going crazy
気が狂いそうだ
I don't want feelings
感じたくないんだ
Your feelings
君の気持ちなんて

I have gone crazy
僕は狂ってしまったんだ
Motherfucking crazy
めちゃくちゃに
I have gone
僕はもう

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/312-68ace814

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
