スポンサーサイト


Systems Officer - Freeze Trap



Please understand its not the way it use to be.
どうか分かってくれ 昔はこうじゃなかった
We trace our steps and wonder what we did wrong...
僕らは過去を振り返り どこで間違えたのかと問う
DA Da dA, da DA, dA dA, DA Da.. x2

I've got to make you see..
君に見せたいんだ
I've got to make you realize
君に気付かせたいんだ
I've got to make you believe
君に信じてほしいんだ
I've got to make you see thru my eyes.
僕の目に映る景色を 君に見せなきゃ

I've never seen an angel
今日 生まれて初めて
I've never seen an angel until today..x2
僕は天使に出会った

Freezing my time away
僕の時間が停止する
Freezing my tidal wave......
僕の波が凍りつく…

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/313-d8336bd0

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
