スポンサーサイト


Lianne la Havas - They Could Be Wrong



The way you look when you're sleeping
眠っているあなたの姿
The way you breathe when you're leaving
出て行くあなたの呼吸する様
I know you know then I'm not myself
あなたが知っていると分かると 冷静ではいられなくなるの

Mm, and when you're home feel your footsteps
帰って来たあなたの足取りを
I count alone in the darkness
私はひとり暗闇の中で数える
In the darkness
暗闇の中で

They say our love won't last forever
人々は私たちの愛など永遠には続かないというけれど
They could be wrong
間違っているのは彼らかもしれないでしょう
And when they say our love won't last forever
人々は私たちの愛など永遠には続かないというけれど
They could be wrong
間違っているのは彼らかもしれないでしょう

The way you smile when I'm speaking
私の話を聞きながら笑うあなたの姿
I feel how clearly you see me
あなたにはっきりと私が見えていることがわかるの
How clearly you see me
はっきりと私が見えていることが

We could be wrong
これは過ちなのかもしれない

Hear me out
最後まで私の言うことを聞いて
Just hear me out
ただ私の言うことを聞いて

Oh they could be wrong
間違っているのは彼らかもしれない
Yeah they could be wrong
彼らが間違っているのかもしれない

We proved ourselves wrong
だけど、私たちは自らの過ちを証明してしまったの

They say our love won't last forever
人々はいう、私たちの愛は永遠に続きはしないと

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/316-2bdbe15b

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
