スポンサーサイト


Disclosure - Afterthought



Anytime I'm alone, I'm reliving the moment
一人になる度 あのときのことを思い出す
Does it enter your mind?
君も同じだろうか?
Have I already blown it?
僕はしくじったんだろうか?

Somehow in my head, it's overgrown
頭の中で そいつがどんどん大きくなって
It's made me question everything I know
知っていることの全てを 僕に問いかけさせるんだ
Did what you say contain an undertone?
君の言葉の裏に隠された意味があったんだろうかと
It goes on and on and on
何度も何度も

It keeps turning up, it won't leave me
同じことばかり掘り返して ずっと考え込んでしまうよ
Our time together, cut too short
二人が一緒だった頃 あまりに早く訪れた終わり
Did I say enough? Speak freely
僕は言葉が足りなかったろうか? 正直に教えて欲しいんだ
Did my words destroy?
それとも言葉で台無しにしてしまったんだろうか?
Or was it just an afterthought?
それとも 考えすぎだろうか?
Was it just an afterthought?
ただの考えすぎだろうか?

When you're so hard to read
君の心が読めなくて
I wonder what you're hiding
君が一体なにを隠してるのか
Lying under the leaves
僕は考えてるんだ
I'm not someone you confide in
君は僕に秘密を打ち明けてはくれないね
Lying under the leaves
心の中のことを

Get this, get this sound
この音を捕まえて
Set this, set this down
終わらせるんだ

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/319-d3a5b703

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
