スポンサーサイト


Lianne La Havas - Everything, Everything



I can use my head again
気をきかせることもできるけど
I always suffered then
そうすると、いつだって苦しくなるの
My heart is stolen, let it show
心を失って 隠せなくなる
But I'll run forever more
だけど、私は永遠に逃げ続けるわ
You know there's not a soul alive
わかるでしょう 世界に私一人だけ
Who understands you like I do
あなたをこんなにも理解できるのは
It's okay my love, no need to explain
大丈夫よ 説明なんてしなくても

There's nothing to say
言葉は要らないわ
Your eyes said it all, all, alllll (All, all, clllll)
あなたの目が全てを語っていた
I'm not looking away
私は目を背けないわ
Your eyes hold everything, everything
あなたの目に すべてがうつっていた
Mmmm

We should learn to breathe again
私たち もう一度深呼吸が必要だわ
Before we suffocate
窒息してしまう前に
All this talk but even then
どれだけ言葉で話したって
We ex-communicate
排除しあうばかりで
I've never known another love
あなただけよ
Who looks at me the way you do
こんな風に私を見つめるのは
And sees the light,
光を見つめ
The dark,
闇を見つめ
The truth
真実を見つめ
And my real name
私の本当の名前を見つめるのは

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/321-b46f74e7

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
