スポンサーサイト


Remy Zero - Anger



Words cut white skin
言葉が白い肌を傷つける
To shreds
ずたずたに
Before you come downstairs
君が降りてきて
With your nonsense
戯言を言う前に

I'll be a devil
僕は悪魔になろう
That you bleed
君が僕から血を抜きとれるように
Take your anger
君の怒りを
Out on me
僕にぶつけてよ

I'll leave all good things behind
僕はあらゆる善きものに背を向けて
Gather all these stones
全ての石を集める
How would you know?
どうして君にわかるだろう?

I am a stranger
僕は見知らぬ他人になるよ
When you need
君のために
To take your anger
君が怒りを
Out on me
ぶつけられる誰かに

You're not supposed to drink
君は飲んじゃいけない
It fucks up how you're supposed to think
酒は君の思考をはちゃめちゃにするから
And oh, look what you've done now
なのに 自分のしでかしたことを見てみろよ

And I'm not supposed to know
僕は知るべきじゃなかった
All those little things
それら些細なことを
That go on inside
心の中のことを

You are a stranger
君は見知らぬ他人だ
I bleed
僕は君から血を抜き取る
I'll be the devil you need
僕は君のために悪魔になるよ
Take your anger out me
君の怒りをぶつけてよ

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/324-eb645aca

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
